Поли Захариева
януари 15, 2020
За Никол е нетипично да стои на едно място - буквално и преносно. Още в гимназията заживява сама и изпробва разнообразни курсове и инициативи, а като студент е доброволец, участник и лидер в студентската организация AIESEC, докато учи и дава начало на професионалната си кариера.
Още преди дипломирането си вече е покрила различни аспекти от комуникационната сфера, организирала е професионални събития и благотворителни партита, участвала е в създаването и изпълнението на PR и маркетинг кампании и е стигнала до двоумение за професионалното си развитие.
Преди почти три години Никси (както я наричат всички) намира своето място в Unilever, където успява да практикува маркетинг така, както го разбира - като призвание, източник на вдъхновение и начин да предизвиква статуквото и да случва положителна промяна. Именно това прави с един от най-големите си проекти досега - каузата на Cif. Чрез нея брандът за трета година придава нов живот на занемарени кътчета от градската среда на България, с което не просто внася естетика и промяна в околната среда, но и в съзнанието на хората, които цели да обедини.
Изцяло в свой стил днес Никси е и ментор на ученици и студенти, води различни обучения, открива нови места по света и у нас, а напоследък черпи позитивна енергия и във вихъра на суинг танците.